Noticias

MIRANDO AO FUTURO

O alumnado de 4º da ESO dende titoría estivo traballando a orientación académico-vocacional. Foron varias as actividades que realizaron.



CAMPAÑA SOLIDARIA

Un ano máis levamos acabo no colexio unha campaña solidaria de SED . Trátase da venta da camiseta e mochila para recaudar fondos que se enviarán ós máis necesitados. Este ano máis que nunca pedimos a vosa colaboración nesta campaña que tanto nos gusta a tod@s.



DÍA DA AMIZADE

O DÍA DA AMIZADE É UNHA DAS DATAS SINALADAS NO NOSO CALENDARIO. ESTE ANO TODOS OS ALUMN@S PENSAMOS NOS NOSOS AMIG@S E AS SÚAS CARACTERÍSTICAS , LOGO ESCRIBIMOS OS SEUS NOMES NUN LAZO E POSTERIORMENTE NO PATIO CONSTRUIMOS O MURO DA AMIZADE.   



Admisiones 21-22

La presentación de solicitudes ordinarias del proceso de admisiones para el próximo curso 2021-22 se iniciará el día 01 de marzo, hasta el día 22 de marzo, ambos incluidos.



Día escolar da Paz e a Non Violencia

Hoxe conmemoramos o Día Escolar da non violencia e a Paz. Gustaríanos compartir con todo vós unha pequena pincelada do traballo que estivemos a levar a cabo durante estes días. Vídeo

En cada clase profundizaron na cultura da paz a través de distintas persoas, sobre todo premios da paz, que contribuiron a que o mundo sexa un lugar mellor no referido a convivencia, tolerancia e respecto entre as persoas.



Feliz 2021

Os deseamos un feliz 2021 en el que se hagan presentes en vuestra vida:
- La confianza: no sólo en las personas sino también en que la propia Vida se irá desarrollando y seguirá avanzando, aunque a veces no comprendamos el cómo lo hace.
- La esperanza: en que las cosas irán a mejor y que el arcoíris siempre aparece.
- La responsabilidad: con nuestra propia vida y la de las personas que tenemos a nuestro alrededor, pero también en el mundo en que nos toca vivir.



Un brindis para terminar el 2020

Termina un año distinto, seguramente que marca nuestras vidas de una u otra manera. Y al terminarlo os proponemos un brindis en palabras de José María Rodríguez Olaizola sj.
Por el paso del tiempo en nuestras vidas, que se convierta más en escuela que en amenaza, y nos haga más sabios, más sensatos, más humanos.



Feliz Navidad

Estimadas familias:
Terminamos el primer trimestre del curso y lo primero que queremos deciros es GRACIAS, un gracias en mayúsculas por varios motivos.
- GRACIAS por vuestro compromiso en colaborar con que el funcionamiento del centro en las circunstancias que nos toca vivir haya sido tan bueno.
- GRACIAS por ayudar a que vuestros hijos hayan vivido estos meses con tranquilidad y confianza.



Páginas