Noticias

4º ESO visita la EDAR de Tui

El martes día 16 de enero, los alumnos de 4º ESO realizaron una salida complementaria para visitar las instalaciones de la Estación de Aguas Residuales (EDAR) de Guillarei en Tui.
Fueron recibidos por la responsable del Laboratorio que les enseñó todas las instalaciones y les habló de los procesos que tienen lugar desde que llega el agua con "innumerables y sorprendentes tipos de residuos" hasta que se puede verter al Miño.



Premiados no concurso de poesía do Baixo Miño

Parabéns para os alumnos/as de primaria premiados no concurso de poesía do Baixo Miño.

O sábado 16 as 11.00h se fará a entrega dos diplomas na área panorámica.

Sara Rodríguez, Daniela Gómez, María Vilariño, Rodrigo Buján, Martina Alonso de 4ºEP



Recollida de alimentos

Como tódolos anos o Equipo de Solidariedade-SED do centro organiza a xa tradicional “Recollida de alimentos” en colaboración con CÁRITAS e SOS Tomiño, a Luz do Sur e o prevoluntariado co alumnado de 3º e 4º ESO. Todas estas actividades están plantexadas co obxectivo de sensibilizar e empatizar coas situacións e realidades menos favorecidas que nos rodean, aportando o noso gran de area na procura dun mundo mellor para todos/as.



Semana da ciencia e a tecnoloxía

No CPR Sta. María Maristas de Tui un curso máis preparámonos para celebrar a nosa Semana da Ciencia e a Tecnoloxía.
Dende o 13 ao 17 de novembro, pódense atopar numerosas exposicións que, por distintos recunchos, encherán o noso centro de Ciencia.



A Xunta de Galicia decreta 3 días de luto

O colexio amosa a súa solidaridade cos afectados polos incendios destes días. A comunicade educativa expresa as súas condolencias coas familias das víctimas.



MARISTAS MIRA AL FUTURO CON VALORES E INNOVACIÓN

750 profesores han participado en León en la Convención de Educadores Maristas

750 profesores de la Provincia Marista Compostela, que abarca las regiones españolas de Castilla y León, Galicia y Asturias además de Portugal, han participado hoy en el Auditorio Ciudad de León en la Convención de Educadores Maristas donde se ha analizado la metodología de educación para el siglo XXI y se han entregado los Premios a las buenas prácticas y a la Innovación Educativa.



Páginas